Most indulok az eheti utolsó futásomra. El sem hiszem, hogy 4x sikerült összehozni ( 2 naponta).

Hétfőn 20 perces kezdő idővel indultam neki a dolgoknak, a mai cél 40 perc lenne. (Minden alkalommal 5 percet emelek amíg el nem érek a könnyed 1 órás futáshoz). 

Estefelé jelentek és hozom az összefoglalást is képekkel (na azoktól rosszul vagyok még most is :D ).

Nos, itt vagyok a jelentéssel:

Heti összegzés: 

súly: 67,5 kg (fogyás 1,5 kg)

futás: 1x20, 1x25, 2x 35 = 115 perc (vagyis majdnem 2 óra)

dohányzás: átlagban napi 20 szál

kaja: Mindennap 1000kcal alatt maradtam (sőt) , tartottam gyümölcsnapot (csak alma) is

Összegzés: Ha a kajakilengéseimet kordában tudom tartani és valóban hosszútávon lejárok futni 2 naponta akkor szépek a kilátások. Minden azon múlik, hogy mennyire vagyunk kitartóak! Igyekszem... :)

És végül, a heti zárókép (nem tudom hogy a -1,5 kg látszik-e, valószínűleg nem, viszont kezdem érezni a feszesedést a hátsómon :) ) ...nem árt neki :) Még vagy 10 ilyen hetet magamnak...

20121006-2.jpg  20121006-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr114824815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leannsayton 2012.10.16. 17:09:33

Köszönöm szépen :) igyekszem.

MZ/X78 2012.10.18. 10:57:45

hasonló cipő, mármint én is fogyni szeretnék, de nekem a cél, a Te kezdőd :-)és azt gondolom már úgyis kurva jó nő leszek! Ne legyél ennyire kritikus, jó nő vagy (igen- a fotóid alapján látszik, amúgy honnét a fenéből tudhatnám?). És pont, persze Te tudod hogy érzed a legjobban magad...amúgy csatlakozom Tinkiwinkihez - Kitartást! Érd el amit szeretnél, de főként érezd jól magad!
süti beállítások módosítása