leannsayton 2015.02.24. 11:50

2015.02.24.

Csókolom!

Azt szokták mondogatni az okosok, hogy minden fejben dől el. Lám-lám milyen igaz mindez, én sem fogom megcáfolni. Pár napja állt rá az agyam, szerintem egész pontosan 5 napról beszélünk, arra diétára és edésre és életvitelre amit tudok, hogy jó, csak fejben lusta voltam elkezdeni úgy igazán. Mert tök jó, hogy a gyrososnál ebédelsz csirkét, meg salit, meg riszt, de telibeöntve zsíros szósszal és halálra fűszerezve, fehér rizzsel. Oké pita nélkül, de tök mindegy. Nem, a KFC sem diétás, hiába csirke, a GURU kaja se diétás, mert zöldséget raknak mellé. A fehérjepor se segít, ha fél tábla csoki után öntöd le.  Lehet úgy is csinálni, hogy elhiteted magaddal, hogy csinálod, de valójában még sem teszel semmit, ami bármit is gyökeresen megváltoztana.

Módszeresen fogom dokumentálni a fejlődésem, lehetőleg napi szinten. 

Hetente mérem magam (nem, a mérleg valójában nem érdekel, engem az érdekel, hogy jól érezzem magam  a bőrömben és, hogyha tükör elé állok, megdöbbenjek, hogy az a jó csaj én vagyok) Végtelenül hosszú és nehéz az út, mégis tudom, hogy csak most érzem így :) heti szinten fogok táblazatot vezetni, hogy mennyit edzettem, milyen formában és, hogy miket ettem.

 

Tudom, hogy 1-2 héten belül már felsírna a testem ha betolnék egy túrórudit vagy egy milkacsokit, vagy a sajtos pogit vagy akármi ilyet. mert a testem, okos kis "lény". 

Erről jut eszembe, az elmúlt 2-3 hónapban rengeteg rossz szénhidrátot ettem, fehér liszt, ki nem szarja le, tészta, csoki, MC-i stbstb... hozzászoktam, függő lettem. És mindezt úgy, hogy természetemnél fogva utálom az édes, vagy túlédes dolgokat, mégis karácsony környékén, nem okozott gondott fél óra alatt elpusztítani fél doboz szaloncukrot. Nem esett jól, de faltam és tömtem, mert kérte, követelte a szervezetem folyamatosan. Annyira hozzászoktam ehhez, hogy most amikor épp leszokoban vagyok (oké, maradjunk annyiban, hogy teljes megvonásban, az ilyen borzalom kajákról) a testem szűkölve tiltakozik. Hosszú napokig küzdöttem éktelen fejfájással, a gyomrom lökte ki magából a sok rostot, iszonyű görcsök között, tisztultam. Őszíntén, meg voltam győződve, hogy az influenza kerített hatalmába, de egyre gyanúsabb, hogy csak épp pucolódott ki a sok "trágya, szemét" amit elraktároztam a testemben.

Már tegnap is éreztem, de ma már tényleg, hogy jobban vagyok. Érzem, hogy fejben nagyon rendben vagyk, kitartó és erős, a testem pedig követ engem. Tűnnek el az éjszakai felpuffadások, nem fulladok meg a farmeromban, nem fáj a fejem. Éjszaka nagyon rosszul alszom, ami nem túl pozitív, de remélem ez változni fog.

ÓÓÓ, majdnem kifelejtettem, hogy speedfitness bérletet is vettem magamnak, összesen 5 alkalom

Ma reggel én nyitottam az irodát megint, és mi várt az ajtóra akatszva? Az első LifeTilt! csomagom. A vicc az, hogy el sem hittem, hogy az enyém, úgyebár leírtam, hogy akartam rendelni, de inkább én főzök. Hát ma is úgy indultam neki, hogy hoztam a kis kefíremet, meg almát, meg rozskiflit stb erre ez fogadott. Felhívtam őket és nem tévedés, tényleg nekem jött , szuper, szóval ezek szerint mégis megrendeltem. 10 napig tesztelem, meglátjuk milyen lesz, hétvégén meg majd én főzök :)

Szóval, akkor dokumentálás:

Mai reggeli súlyom (oké-oké, nem mérem magam, de ez egy berögzült szokás, még akkoris mérem magam ha nem számít :) 68,9kg

A heti menüm:

image1_1.JPG

image2_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr817211073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása