No, most csak 1 hónapig hanyagoltam a blogot :)

Viszont nem tett tönkre semmit a karácsonyi eszem-iszom. Összesen 2 kg-t híztam az ünnepekkor, ami 1 hét alatt lement. A súlyom 60 körül volt eddig is. Jelenleg 59 kg vagyok, vagyis megcsináltam!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))

Még 1-2 kg minusz pár kg izom vissza és szép lesz az élet. Hozok képet és egy kicsit részletesebben leírom, hogy én mit hol rontottam el vagy csináltam jól.

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr935003093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása