Lemaradt az összefoglalás, nem volt rá időm sajnos.

Megint nem bírtam ki és volt egy kis léböjtölés. Azon kevesek közé tartozom aki imád enni, de ha igen akkor nagyon, viszont tudom, hogy utána minden bajom van és inkább egy "korgó" gyomor mint egy teli :) Fizikailag is jobban vagyok ha nem eszek sokat.

Jelentem, meggyógyult a térdem, kezdődhet a futás mert itt most a sport a lényeg vagy annak a hiánya.

A dohányzásomat nem sikerült sokkal lejjebb szorítani, értem itt a napi elszívott 2 doboz cigire...

Súlyom ma: 64,5 kg ( az elmúlt 2-3 napban több volt, mert döntöttem magamba a folyadékot és úgy is néztem ki mint aki békát hord a hasában ). Úgy is éreztem...

No és akkor a friss kép: (rájöttem, hogy nagyon rossz helyen kezdtem a fotózást, mert egész más képet mutat a tükör vagy a kép más fények között, de most már így kezdtem, így is folytatom. Még akkor is, ha a fotó rosszabb képet mutat mint a valóság. Tudjátok innen szép győzni :)

2012.10.25. (3).jpg  2012.10.25. (4).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr524869885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása