Miutan elertem amit elszerettem volna es lefogytam annyira amennyire szerettem volna, lealltam. Sajnos csak hebe-hoba edzek es a taplalkozasra sem figyelek elegge.

Jelenleg 61 kg vagyok, izmaim eltuntek, edzettsegi szintem (magamhoz kepest) a beka segge alatt. 

Itt az osz, itt az uj elhatarozas:

A suly nem erdekel kulonosebben, eljutottam arra a szintre, hogy pontosan eleg az, ha jol erzem magam a boromben. Most ez nincs meg...

Furcsa lehet, de a celkituzesem az, hogy elinduljak teljesen onerobol egy fitness versenyen.

Eddig is tudtam, hogy meglennenek az adottsagok, de most komolyan rafekszunk.

Osszeallitottam magamnak egy edzestervet heti 6x fogok sulyzosan, teremben vagy itthon edzeni es emelle 2 (vagy 3) kardio edzes ami valoszinuleg futas lesz. Kifejezetten nem szalkasitani szeretnek hanem izmot es tomeget novelni. A legnagyobb kihivas a combom lesz, annak ellenere, hogy ha 1 eve valaki megkerdezi biztos, hogy a hasamat mondtam volna. nem, a has alakul a testemmel egyutt es kis odafigyelessel nagyon rendben lesz. A hatam, karom gyerekjatek, popsira, jo az alap, illetve vadlira, viszont a combom,bar konnyen epit izmot, nagyon maceras terulet.

Az etrendembol ismet eluzom a lisztet (a feheret tuti), nincs tobb mez, sem feher cukor, csak es kizarolag xilit. minden erommel azon leszek, hogy a koffeint szamuzzem az eletembol es ugy gondolom, hogy a dohanyzas is visszabb szorul amint raalltam a napi rutinedzesre.

Termeszetesen lesz foto dokumentacio. Holnap indulunk a kezdokeppel.

Hajra kicsi EN :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr535515408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása