Havi összegzés: 

súly:  jelenleg- 65.00kg  (eddigi össz. fogyás 4 kg)

futás: túl kevés volt és az edzés is, de fogjuk a térd sérülésre, ami persze nagyon rossz kifogás...

dohányzás: átlagban napi 20 szál... ez még mindig nem lett jobb

kaja: Ebben a hónapban inkább 500kcal-os diétát tartottam, de nem volt olyan nap, hogy 1000kcal fölé mentem volna. Nem eszek fehér lisztet, cukrot csak a kávéba, de nem sokat. Nincs cukros üdítő, Mc-i kaja, semmi kihágás.

Viszont van egy kis problémám... elértem a 65 kg-t és úgy érzem megálltam... lelkileg és testileg is. Pont most nem szabad feladni. Borzalmasan zavar, hogy lötyög a bőröm, hogy a hasam nem laposodik, hanem csak tűnik el a háj réteg, de ott fityeg a bőr alatti husika és az nem 1-2 hónap lesz eltüntetni... A combjaimról ne is beszéljünk, igazi csirke combok és megtapasztaltam az öregedés első jelét: Förtelmes a térdem fölötti kis zsír lerakódás :(

Tudatos edzés kéne, de nagyon....

Segítséget, szeretettel elfogadok :)

Jelenlegi kép:

2012.10.28 (7).jpg2012.10.28 (4).jpg

Kezdő kép (1 hónapja):

1001-2.jpg  1001.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr984875095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása