Nem kommentalom, hogy mi tortent az elmult idoszakban, inkabb csak irom a tenyeket.

Tavaly (2014. julius 1.) INBODY meres, mely utan 1 honapos verseny kovetkezett amit vegul elvesztettem.

Kezdo meres es vegso meres eredmenye itt:

 

(hamarosan feltoltom)

 

Utana meg korulbelul 1 honapig tartottam a formam, majd lassu, de biztos leepules kezdodott. Oktoberben meg csinos voltam, de november elejere mar minden addigi felepitett izomzat eltunt es helyebe, ugyanolyan sulyu zsir epult ki a testem minden pontjan. Tehat bar a sulyom nem valtozott (korulbelul 65kg), ami elso korben soknak tunik a korabbiakhoz kepest, de ennek nagy resze izom volt- legalabbis egy ideig, megis a testem teljesen atalakult es elzsirosodott. 2014 novembereben nagy elhatarozasokat tettem, ami azonban egy hosszas korhazazos idoszak miatt nem teljesult, ugyanis a december nagy reszet agyhoz kotve, begyogyszerezve toltottem. Mind e melle tarsult egy nagy adag edesseg zabalasi mania es az unnepek.

2015. januar elso napjaiban alltam merlegre ismet, mely kisebb sokkhataskent ert, bar szamitottam ra. A merleg 70kg fole csuszott. Ekkor azonban meg szedtem a lorugasnyi - eros antibiotikumokat, es az izuleteim sirtak a fajdalomtol, de elhataroztam, hogy elkezdem magam leszoktatni arrol a merhetetlen mennyisegu cukorrol, ami mar-mar fuggoseget okozott (mert jol nem esett amugy).

2015.01.09-en elmentunk ismet egy  INBODY meresre, hogy pontosan szembesuljek azzal, hogy mennyire szetcsxsztem a testem ismet. Az eredmeny magaert beszelt termeszetesen.

A celom, hogy nyarra bitag formaba hozzam magam, de elso korben , hogy a kondiciomat visszahozzam.

A tegnapi nap folyaman megtettem az elso igazi lepest es 1 orat kardioztam teremben. 30 perc futas, 30 perc lepcsozes. Elegettem 600kcal-t. 

A masik rettentoen fontos dolog, hogy lassan 1 hete eroszakolom magamba a vizet, hogy a napi 2-3liter meglegyen.

Peak pyruvatot szedek napi 2x2-t.

Az etrendembol igyekszem maximalisan kiiktatni a szenhidratot es a cukrot. Az utobbi napokban a menum:

Reggeli :1,5 dl lugos viz, kv tejjel es egy tal muzli

Ebed: Gyros tal pita nelkul (szoval feherje, zoldseg es rizs)

vacsora: Anabolic (ha edzes) Casein ha nem feherje avyg zoldseg, muzli vagy gyumi

 

Egyelore ennyit tudtam megtenni az ugy erdekeben. A teremben tegnap majdnem meghalltam, semmi allokepessegem nincs, az izuleteim sirnak es a testem kuzd. talan evek ota nem voltam ennyire ramaty allpotban.

Kimaradt de mult heten volt 3 nap sieles, ami azert jo alapot adott ahhoz, hogy lassan, de biztosan visszaterjeka mozgashoz.

 

No, es akkor jojjenek a kepek a 2015. januar eleji 70kg-os allapotrol.... (most meg sirva fakaszt, de majd lassan buszkeve tesz, latva, hogy honnan indultam :))

 

 

image11.jpeg

image13.jpeg

image3.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 


image6.jpegimage7.jpegimage4.jpeg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr37094109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása