Sziasztok!

Nos, ha tartjuk magunkat az elhatározásainkhoz, akkor sikeresek leszünk, ilyen egyszerű. Bár futni nem tudtam eddig, de azt hiszem kezd annyira helyre jönni a térdem, hogy újra menni fog a dolog, hamarosan. Diéta tartva. Fogyás elég gyors ütemű. Sajnos érzem, hogy a testem bontja le a zsírt, de hasonló ütembe az izmot is, úgyhogy amint tudok, újra sportolni, többet is fogok enni, hogy aztán szép kis izmos hasat, hátsót és combot alakítsak ki vízidisznyó testemen :)

Akárhogyan is nézzük 3 hét telt el és nem inogtam meg.

Mai súlyom: 64,9 kg

Hozzá pedig a kép. Rajtam kívül szerintem már más is láthatja, hogy változik a testem :)

2012.10.20 (1).jpg    2012.10.20 (4).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr784859551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása