Sajnos a tegnapi estém nem sikerült, úgy ahogy vártam... Pár napja léböjtölés van, tea, víz... de este mikor a boltban sorban álltam, kissé meleg volt, kicsit leesett a vérnyomásom és kicsit elájultam :D Szerencsésen megúsztam végül a dolgot, viszont a térdeim tropák. Szerintem ráestem vagy nem tudom. A héten szinte biztos, hogy nem fogok tudni futni :(((

Ma reggeli kezdősúly: 66,00kg !

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr654856207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása