leannsayton 2015.02.22. 16:46

2015.02.22.

Az elmúlt időszak történései:

Láttam egy felhívást a LifeTilt! oldalán, amikor menüt akartam rendelni, hogy lesz egy teljes átalakítás, hát elküldtem a jelentkezésem. 2500 nő közül bekerültem a 150-be, volt interjú meg fotózkodás. Sajnos 2 napja kiderült, hogy nem én leszek az az egy szerencsés akit támogatnak. DE!

Elhatároztam, hogy nem rendelek tőlük kaját, hiába, egyszerű és jó, de relatíve elég drága egyben kifizetni és végignéztem, majd rájöttem ezt itthon is meg tudom oldani egyedül.

Ígyhát elkezdtem végre amit már egy ideje el kellett.

 

Feltornáztam magam 72 kg fölé, ami a hülye reggeli müzliknek (ne egyétek, dugig van cukorral) és az egészségesenek tűnő kajákkal sikerült, nulla mozgás mellett. Szó se róla, évek óta nem volt ennyire izomtalan a testem, fizikai erőm nulla.

2 napja megemeltem a súlyzórudat és gugoltam vele kb 20-t.... Halok meg az izomláztól, ami egy vicc, mert a rúd mindössze 10 kg. Anno 40 kg-al gugolgattam 100-kat...

 

Beépítem az értendembe a hajdinát, mert nagyon egészséges és rengeteg vitamin van benne, erre cseréltem a rizst és újra ráállok a fehérjére is. A Pyruvat amit 1 hónapja szedek, önmagában semmit sem ér.

Tegnap kicsit súlyzóztam ismét ma pedig elmentem futni, ami nem volt több mint 3 km, de már ez is valami. Megint guggolgattam, meg karoztam, de alig bírtam.

 

Ismét 70kg-on áll a mérleg és a testadataim a következők (többször mértem magam az elmúlt hónapban, volt ez pár cm-val több is, de ezt veszem kiindulási pontnak:

mell: 96cm

mell alatt:80cm

derék:71cm

csípő: 91cm

popsi: 104cm

kar: 28cm

comb: 60-62cm (bal-jobb)

vádli: 35-36cm (bal-jobb)

 És motivációnak a testem ma :(

 

image2.jpeg

image3_1.jpeg

image4_1.jpeg

image5_1.jpeg

image6_1.jpeg

image7_1.jpeg

image8.jpeg

és jöjjenek a korábbi INBODY méréseim. Látszik a hanyatlás...:

image1.JPG

image2.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dontkillme.blog.hu/api/trackback/id/tr677202265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása